poniedziałek, 23 lutego 2015

Szampon i maska PILOMAX

Bardzo długo nie mogłam napisać tej recenzji. Dlaczego?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
 

Gdzie nie patrzyłam zawsze czytałam pozytywne, wręcz chwalebne recenzje tych produktów, czyli szamponu i maski WAX firmy PILOMAX. Niestety moje z nimi doświadczenia są wręcz przeciwne. Tak się zastanawiam, czy ze mną jest coś nie tak ??? a raczej z moimi włosami.

                                                                                                                                                       
                                                                                                                                      

Po tej masce moje włosy były w opłakanym stanie. Zrobiły się matowe, wysuszyły się jak nigdy dotąd, nie mogłam ich rozczesać. Zamiast miękkich, lśniących włosów miałam siano na głowie przez kilka dni, zanim włosy doszły do siebie.

Dziś tak krótko, bo nie będę się pastwiła nad nimi. Najbardziej mnie zastanawia, czemu akurat moim włosom, te produkty nie pomogły, a wręcz narobiły szkód. Mam normalne włosy, nie przetłuszczające się zbyt szybko, gęste i dość mocne. Macie jakieś pomysły?

43 komentarze

  1. A może po prostu nie każdy szczerze napisał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda jest taka, że włos włosowi nie równy. :) I często się zdarza, że co inni zachwalają to ja uważam to za porażkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. maski i odżywki tej firmy lubię, ale za szamponami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo każdy ma.inne włosy, inne wahania hormonów itp wszystko na to wpływ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się kojarzy, nie wiem czy dobrze, że mieli jakąś maskę czy szampon na porost włosów po chemioterapii. Ale czy to na pewno była ta marka nie wiem. No i nie miałam styczności z tymi produktami w ogóle. Wiesz, każdy jest inny, i niekoniecznie wszystko nam służy co pomaga innym.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie używam ten duet, maskę + szampon. Po spłukaniu włosy są wspaniałe..ale trzymam się poleceń producenta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wdaje sobie sprawę, że jest wiele osób które nie czytają sposobu życia. Zawsze czytam jak stosować produkt, gdy mam jakąś nowość. Myślę, że dziewczyny mają rację. Moje włosy mają coś co nie współgra z tymi produktami i dlatego był odwrotny efekt niż powinien. Nie jestem chemikiem, więc nie wiem na co mogłam źle zareagować. Może to też kwestia mojej genetycznej skłonności do siwienia ??? Nie wiem :)

      Usuń
  7. Nie znam tej marki. Dobrze, że szczerze piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba na tym polega rzetelne recenzowanie produktów, nie ważne czy je dostaliśmy od firmy, czy też sami kupiliśmy. Moim zdaniem wiarygodność traci się raz i już się jej nie odzyskuje.

      ps. Nie mam na myśli, że inni napisali nieprawdę. Każdy ma swoje własne odczucia i doświadczenia i to jest normalne.

      Usuń
  8. Nie znam tych produktów. I grunt to pisać swoje odczucia. Zawsze powtarzam, że to co dla mnie jest super, dla innych może być klapą i na odwrót :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja stosowałam stosuje i polecam. Dużo bardzo dużo zależy właśnie od tego czy stosuje się do zaleceń producenta. Ja mam twarde grube włosy i nie każdy szampon daje radę. Ten nie miał problemu. Dla porównania syoss porażka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat maski tej marki lubię, za to szampony są po prostu koszmarne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kiedyś miałam mleczną maskę Wax i średnio mi odpowiadała. Teraz skusiłam się na te w saszetkach z Biedronki. Ciekawa jestem czy tym razem dla odmiany będę z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o kosmetyki, to zdania zawsze będą podzielone - włos włosowi nie równy, skóra skórze też. Prosty przykład - mi bardzo podszedł Balsam pod prysznic Nivea (tylko ja używam wersji do suchej skóry a mam normalną) - wieczorem smaruję, spłukuję i od razu w piżamę. Dla mnie jest ok w zestawieniu z normalnym balsamem rano (wchłania się nim się umaluję). Ale wpiszcie w google opinie, a gwarantuję, że znajdziecie masę negatywnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety ludzie uważają że tylko pozytywne opinie dają szanse na kolejne darmowe produkty myślę że i to w tym przypadku było...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dobrze tą maskę wspominam, ale męczyło mnie jej użytkowanie. Wydaje mi się, że po prostu nie jest odpowiednia dla Twojego typu włosów i zawiera skład, który Tobie ewidentnie nie leży :) Chętnie przeczytam wpis o tym jakie masz włosy, jak stosowałaś i jakie negatywne efekty zauważyłaś.
    Czekam

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wszytsko jest dla każdego niestety, szkoda, że się nie spisały :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Także poszukuję sposobu na przesuszone, łamliwe włosy, spalone korzystaniem z prostownicy ...
    Waxa używałam, co prawda nie była to seria którą przedstawiasz w poście, ale rewelacji ze stosowania nie zauważyłam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że niewypał u Ciebie :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy włos jest inny i inaczej reagują. Twoje po prostu nie polubiły się z tymi kosmetykami, może któryś ze składników jest "ble"
    Kosmetyki znam jedynie z "widzenia"

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś na włosowych blogach przeczytałam o porowatości włosów. Są włosy o wysoko porowatości (szybko schną, puszące się) i niskiej porowatości (gładkie, lśniące i wolno schną), włosy reagują na oleje w zależności od swojej porowatości, a te odżywki mogą mieć w składzie oleje, o ile dobrze pamiętam... Może też inne składniki tak samo oddziaływują - czyli w zależności od porowatości? Nie jestem włosomaniaczką i nie staram się wszystkiego zapamiętać, lepiej sprawdzić np u Anwen.

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmmmm..... nie mam pojęcia ;( u mnie sprawdziły się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie również odwaliły kawał dobrej roboty.............mam proste i cienkie włosy, które bardzo szybko się przetłuszczają a dzięki tym produktom stały się bardziej nawilżone, pełne blasku, nabrały większej objętości i co najważniejsze nie muszę ich myć codziennie :) Nie mam pojęcia dlaczego akurat Tobie nie pomogły.........czyżbyś zrobiła coś nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  22. Witajcie, moim zdaniem Waxu trzeba używać długo. Miałam wrażenie po pierwszym użyciu, że źle zainwestowałam kasę... Jednak w ramach oszczędności :) postanowiłam zużyć kosmetyki. Zresztą znam Wax sprzed 10 lat i wtedy były same pochlebne opinie. Powiem Wam, że jestem zaskoczona. Właśnie skończył mi się szampon który miałam 3 miesiące (uważam, że to długo - wydajny). Odżywki mam jeszcze odrobinę, a maski z pół opakowania. Udało mi się przez ten czas nie obcinać włosów, bo nie muszę podcinać końcówek. Włosy są mocniejsze, mniej wypadają, są nawilżone. Wystarczyło się zawziąć, czas przyniósł mi niespodziewane opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hair spa mega super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sprawa z maską WAX jest bardzo prosta do wytłumaczenia, maska nie zawiera silikonów lub emolientów, które dają szybki jednak krótkotrwały efekt. Jej działanie opiera się na działaniu ekstraktów roślinnych, które sa jej składnikami. Przede wszystkim Henny, która dzięki kwaśnemu odczynowi zamyka łuski włosowe i tworzy okluzję wokół włosa. stworzona okluzja nie zmywa się przy następnym myciu tylko umacnia się podczas systematycznego stosowania maski. Okluzja ta nie obciąża włosów, lecz chroni go przed uszkodzeniami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię Pilomax, żongluję jego produktami. Wciąż testuje nowe, lecz poruszam się tylko wśród nich. Uważam, że są bardzo skuteczne.Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Skuteczne domowe spa dla włosów :) Miśka

    OdpowiedzUsuń
  27. Również stosuję produkty tej Firmy i nie mam im nic do zarzucenia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie probowalam chetnie sprawdze!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla jednych ten produkt będzie dobry, a dla innych nie. Dobrze, że napisałaś swoje doświadczenia, a nie zachwalilaś produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciężko stwierdzić dlaczego tak się stało... Fajny blog, zaobserwowałam ;)
    Utworzyłam nowego bloga o tematyce urodowej, lifestyle, powstał już drugi post! Tym razem na temat cudownych właściwości olejku rycynowego, zapraszam! http://13hacks.blogspot.com/2017/01/olejek-rycynowy-pynne-zoto_31.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Dokładnie to czy produkt będzie dla kogoś dobry zależy od jego uwarunkowań.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy się nie spotkałam z tą marką, natomiast już teraz wiem, że jej widok mnie nie ucieszy. Dzięki za opinię!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe skąd tak bardzo różne opinie na temat tej marki. Każde ciało reaguje inaczej, ale żeby aż tak?

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem zaskoczona, gdyż WAX nigdy mnie nie zawiódł. Może spróbuj z kosmetyką profesjonalną, w sklepach fryzjerskich ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

TOP